środa, 30 kwietnia 2014

Organizacyjnie

                Hah! Panie i Panowie! Kilka dni temu otrzymałem ocenę bloga na Wrotach Shiibuyi! I okazało się, że kilka rzeczy robię źle. Z tego też powodu przez następne dwa tygodnie (albo i dłużej, zależnie od tego ile będę miał czasu w tych nadchodzących dniach…) będę wprowadzał sukcesywne zmiany w wyglądzie bloga oraz poprawki ortograficzne i interpunkcyjne do postów. Na pierwszy ogień pójdzie na pewno notka o mnie, potem tagi do postów a potem… a potem zobaczymy :)
Na razie trzymajcie się ciepło i do zobaczenia niedługo w następnej notce, i przy następnych zmianach.

Przy okazji: Od kilkunastu godzin jest tu obecna nowa szata graficzna. Chciałbym byście poświęcili kilka sekund na ankietę, którą odnajdziecie w jej standardowym miejscu, i dali mi znać którą opcję wolicie :)

6 komentarzy:

  1. Cześć. Śledziłem Twój blog od dłuższego czas, lecz nie pokusiłem się do tej pory o skomentowanie (za co bardzo przepraszam). Teraz jednak nie potrafiłem dać odpowiedzi na najnowszą ankietę. Wszystko jest fajnie, i ta droga w tle też jest w porządku, jednak przyznam szczerze, że przyzwyczaiłem się do ciemniejszego tła postów. Dało by się to tak zrobić, by wszystko zostało tak jak jest, a zmienić tylko tło postów?

    Pozdrawiam
    F.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się w takim razie, że zdecydowałeś się teraz napisać. Jeśli zaś chodzi o ankietę i kolory tła to tak, mogę spróbować pobawić się kolorami, ale wolałbym to odsunąć w czasie. Jeśli ankieta zdecyduje, że zostajemy przy obecnej tapecie, spróbuję coś z tym zrobić. W porządku?

      Pozdrawiam również

      Usuń
  2. Nie znam się, to się wypowiem.

    Nie prowadzę bloga, rzadko czytam cudze - może dlatego ocenianie ich nie bardzo do mnie trafia. Dafne pewnie ma w tym pewne doświadczenie, ale przecież ocena treści notek to już w pełni subiektywna sprawa. Zresztą chyba chodzi o to, żeby wyrażać siebie, a nie pisać "pod publiczkę"...? Jeśli chodzi o grafikę, to muszę przyznać, że poprzednia wersja nieszczególnie zapadła mi w pamięć, ale śmieszy mnie ocenianie tego aspektu na stronie, gdzie część tekstu jest nieczytelna z powodu rozbudowanego sowiego motywu.
    Pzdr
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy komentarz jest mile widziany, zwłaszcza, że Twój komentarz ma sens ;)
      Nie planuję zmieniania stylu, w jakim notki są napisane, jeśli o to chodzi. I o ile się nie mylę, zaraz to sprawdzę, nikt nie powiedział, że tekst był nieczytelny... Tak czy inaczej grafikę zmieniłem w ramach pewnych ograniczonych zmian, teraz czekam aż się w ludzie wypowiedzą. Jak na razie ankieta pokazuje, że poprzednia grafika przyjęła się lepiej niż obecna

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Miałam na myśli, że nieczytelna jest strona z oceną Twojego bloga, a nie sam blog ;)
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, prawda. Mój błąd... W sumie teraz ostatnie zdanie ma większy sens :D
      Jeśli poprzednia wersja nieszczególnie zapadła Ci w pamięć, to może damy radę naprawić to w przyszłości? Zaproponuj jakieś zmiany i zobaczymy co się da zrobić.

      Pozdrawiam

      Usuń